Μια καταπληκτική ιδέα γίνεται πραγματικότητα στη Κίνα. Το τραίνο που δε σταματάει ποτέ.
Το μοτό είναι: Ούτε λεπτό χαμένο. Tο συγκεκριμένο τραίνο κινείται διαρκώς. Στη γραμμή μεταξύ Πεκίνο - Guangzhou, υπάρχουν 30 σταθμοί οπότε οι στάσεις στοιχίζουν σε χρόνο και χρήμα.
Το μοτό είναι: Ούτε λεπτό χαμένο. Tο συγκεκριμένο τραίνο κινείται διαρκώς. Στη γραμμή μεταξύ Πεκίνο - Guangzhou, υπάρχουν 30 σταθμοί οπότε οι στάσεις στοιχίζουν σε χρόνο και χρήμα.
Μια 5λεπτη στάση ανά σταθμό έχει σαν αποτέλεσμα 5 λεπτά x 30 σταθμοί, δηλ 2.5 ώρες περισσότερη διάρκεια στο ταξίδι.
Αυτοί οι οποίοι επιβιβάζονται: Οι επιβάτες στο σταθμό επιβιβάζονται σε ένα "κοννέκτορα"-καμπίνα πριν έρθει το τραίνο στο σταθμό. Όταν το τραίνο πλησιάζει, δε σταματάει. Απλά γλιστράει και "μαγκώνει τη καμπίνα στην οροφή του.
Όταν το τραίνο απομακρύνεται από τον σταθμό, οι επιβάτες θα επιβιβαστούν στο τρένο από την καμπίνα υποδοχής που είναι τοποθετημένη στην οροφή του τρένου. Μετά την πλήρη εκφόρτωση όλων των επιβατών της, η καμπίνα υποδοχής θα μετακινηθεί στο πίσω μέρος της αμαξοστοιχίας, έτσι ώστε η επόμενη παρτίδα των εξερχόμενων επιβατών που θέλουν να αποβιβαστούν στον επόμενο σταθμό, θα επιβιβαστούν στο θάλαμο υποδοχής στο πίσω μέρος της οροφής της αμαξοστοιχίας.Για εκείνους που αποβιβάζονται: Όταν η αμαξοστοιχία φθάνει στον επόμενο σταθμό, θα αφήσει απλά την καμπίνα υποδοχής στο σταθμό . Οι απερχόμενοι επιβάτες έχουν άνεση στο χρόνο τους για να αποβιβαστούν στο σταθμό ενώ το τρένο είχε ήδη φύγει. Την ίδια στιγμή, το τρένο θα πάρει την εισερχόμενη καμπίνα με επιβάτες που επιβιβάζονται σε άλλο θάλαμο υποδοχής στο μπροστινό μέρος της οροφής της αμαξοστοιχίας.
Όταν το τραίνο απομακρύνεται από τον σταθμό, οι επιβάτες θα επιβιβαστούν στο τρένο από την καμπίνα υποδοχής που είναι τοποθετημένη στην οροφή του τρένου. Μετά την πλήρη εκφόρτωση όλων των επιβατών της, η καμπίνα υποδοχής θα μετακινηθεί στο πίσω μέρος της αμαξοστοιχίας, έτσι ώστε η επόμενη παρτίδα των εξερχόμενων επιβατών που θέλουν να αποβιβαστούν στον επόμενο σταθμό, θα επιβιβαστούν στο θάλαμο υποδοχής στο πίσω μέρος της οροφής της αμαξοστοιχίας.Για εκείνους που αποβιβάζονται: Όταν η αμαξοστοιχία φθάνει στον επόμενο σταθμό, θα αφήσει απλά την καμπίνα υποδοχής στο σταθμό . Οι απερχόμενοι επιβάτες έχουν άνεση στο χρόνο τους για να αποβιβαστούν στο σταθμό ενώ το τρένο είχε ήδη φύγει. Την ίδια στιγμή, το τρένο θα πάρει την εισερχόμενη καμπίνα με επιβάτες που επιβιβάζονται σε άλλο θάλαμο υποδοχής στο μπροστινό μέρος της οροφής της αμαξοστοιχίας.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου