Searching...

Άντε να δούμε...θα δούμε?




Στον πρώτο κατασκευασμένο σταθμό του μετρό Θεσσαλονίκης –στον «Ευκλείδη»– έκανε σήμερα την άφιξή του ο «μετροπόντικας», τον οποίο υποδέχτηκε πλήθος κόσμου με βιντεοκάμερες και τις φωτογραφικές μηχανές για να αποθανατίσουν την άφιξη.
Ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης επεσήμανε σε δηλώσεις του ότι η άφιξη του «μετροπόντικα» στο σταθμό του «Ευκλείδη», δείχνει πως η κατασκευή του μετρό βρίσκεται σε θετική τροχιά και επιβεβαιώνει τις εκτιμήσεις του ότι η πρώτη γραμμή του έργου (στην οποία απασχολούνται πάνω από 850 άτομα) θα έχει ολοκληρωθεί «στο τέλος του 2014, το αργότερο αρχές του 2015». Ο ίδιος εξέφρασε την ικανοποίησή του και για τη θετική στάση του υπουργού Οικονομικών, Γιώργου Παπακωνσταντίνου, ο οποίος διασφάλισε τη χρηματοδότηση της κατασκευής της πρώτης γραμμής στην επόμενη τριετία, δίνοντας το «πράσινο φως» για 550 εκατομμύρια ευρώ.
Ο κ. Μαγκριώτης σημείωσε ότι η κατασκευή του έργου προχώρησε με μεγάλη ταχύτητα από τη στιγμή που ήρθε το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση. Σε ό,τι αφορά το θέμα των αρχαιολογικών ανασκαφών, ο κ. Μαγκριώτης επεσήμανε ότι ενώ στα τέσσερα πρώτα χρόνια κατασκευής του έργου καταγράφηκε πρόοδος 28% στις αρχαιολογικές έρευνες και ανασκαφές, το ποσοστό αυτό υπερβαίνει σήμερα το 45%. Υπενθύμισε επίσης ότι το αρχαιολογικό έργο, είναι το μεγαλύτερο στη χώρα και σημείωσε ότι θα ξεπεράσει σε κόστος τα 60 εκατομμύρια ευρώ, ενώ θα αναδείξει τον πολιτισμό και την ιστορία των 23 αιώνων της Θεσσαλονίκης. Ο υφυπουργός υπογράμμισε ακόμα ότι εάν δεν υπάρξουν νομικά προβλήματα και ενστάσεις, μέχρι το τέλος του χρόνου θα υπάρξει και ανάδοχος για την επέκταση της γραμμής του μετρό προς τη Μίκρα. Τέλος, αναφορικά με τα προβλήματα που έχουν ανακύψει σχετικά με τη γραμμή του μετρό στο Παπάφειο, ο κ. Μαγκριώτης απηύθυνε έκκληση να δοθούν λύσεις στο πλαίσιο της σύμβασης και των νόμων.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Χρήστος Τσίτουρας, δήλωσε ότι η επίσημη ανακοίνωση για τη μερική τροποποίηση του βασικού άξονα του μετρό Θεσσαλονίκης –που θα ξεκινά από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και θα καταλήγει στη Μίκρα, όπου τελικά θα γίνει και το αμαξοστάσιο– αποτελεί θέμα μερικών βδομάδων.
Στον σταθμό παραβρέθηκαν και μέλη του συνδικάτου οικοδόμων Θεσσαλονίκης, διαμαρτυρόμενοι για τις περίπου 100 απολύσεις τεχνικού προσωπικού, τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, και τις καθυστερήσεις στην πληρωμή των δεδουλευμένων.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Back to top!