Searching...

Πλαταμώνας - Ν. Μουδανιά

Το σχεδιασμό της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για την τουριστική προβολή της περιοχής παρουσίασε χτες ο αναπληρωτής περιφερειάρχης, Διονύσης Ψωμιάδης. Η φετινή περίοδος είναι «χαμένη», όμως για την επόμενη υπάρχει πλέον πλάνο συγκεκριμένων ενεργειών, προκειμένου να αυξηθεί το τουριστικό ρεύμα. Από την επόμενη άνοιξη μπορεί να λειτουργήσει και η σύνδεση της Πιερίας με τη Χαλκιδική με φέριμποτ, μέσω του δρομολογίου Πλαταμώνας - Ν. Μουδανιά.
Ο κ. Ψωμιάδης τόνισε πως για τη συγκεκριμένη σύνδεση είναι σχεδόν όλα έτοιμα, αλλά η γραφειοκρατία δεν επέτρεψε τη λειτουργία της. «Εχει γίνει εκβάθυνση στα 5 - 6 μέτρα και εύκολα μπορεί να γίνει στα 8 - 10, ώστε να δοθεί η δυνατότητα διέλευσης και μικρών κρουαζιερόπλοιων. Θα κάνουμε τις προσπάθειές μας από τον Αύγουστο, ώστε την επόμενη περίοδο να έχουμε τα φέριμποτ», τόνισε ο αναπληρωτής περιφερειάρχης.
Στις ακτοπλοϊκές εταιρίες απέδωσε τόσο ο ίδιος όσο και ο περιφερειάρχης εν αργία, Παναγιώτης Ψωμιάδης, τη μη υλοποίηση της θαλάσσιας συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης, ενώ, παρά το ενδιαφέρον της κυβέρνησης, όπως είπε ο Π. Ψωμιάδης, για να συνδεθεί η Θεσσαλονίκη ακτοπλοϊκά με τα νησιά, «πλοιοκτήτες και εφοπλιστές, παρότι είμαστε στην άγονη και άρα συμφέρουσα γραμμή, δεν ενδιαφέρονται. Δεν έχουμε επαφή ούτε με τις Σποράδες».
Αύξηση 180% οι Ρώσοι
Η φετινή τουριστική κίνηση είναι αυξημένη και μεγάλη συμβολή σ' αυτό έπαιξαν οι Ρώσοι. Ο αριθμός τους πανελλαδικά καταγράφει αύξηση 180%, όπως είπε ο Διονύσης Ψωμιάδης και επισήμανε πως «14 εκατομμύρια Μοσχοβίτες λατρεύουν την Ελλάδα και είναι ορθόδοξοι κι εμείς δεν έχουμε πουλήσει το Αγιον Ορος. Οι περισσότεροι κατευθύνονται στην Τουρκία. Εδώ κάθε χρόνο έρχονται περίπου 2 εκατομμύρια Ρώσοι και φέτος θα έρθουν ακόμη περισσότεροι. Οι Τούρκοι, όμως, έχουν προβολή και χρησιμοποιούν σωστά τα ΜΜΕ. Εμείς στις απεργίες έχουμε κλειστά σύνορα...».
Αποφασίστηκε η συμμετοχή της Περιφέρειας να είναι σε επτά αντί 15 διεθνείς τουριστικές εκθέσεις και τα χρήματα που περισσεύουν να δοθούν σε άλλες δράσεις προβολής, όπως η φιλοξενία πρακτόρων και δημοσιογράφων από χώρες, από τις οποίες προσδοκούμε τουριστικό ρεύμα. Η πρόταση του Διονύση Ψωμιάδη για το νέο brand name της Κεντρικής Μακεδονίας είναι: «Visit Central Macedonia. The Spirit Of Europe. The Soul Of Greece» («Επισκεφθείτε την Κεντρική Μακεδονία. Το πνεύμα της Ευρώπης. Την ψυχή της Ελλάδας»).
Εμφαση θα δοθεί στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, ενώ σχεδιάζεται η δημιουργία τουριστικών γραφείων στα αεροδρόμια «Ελευθέριος Βενιζέλος» και «Μακεδονία», στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, όπως και σε Στουτγάρδη και Μόσχα. Ο αναπληρωτής περιφερειάρχης είπε πως επίκεινται συναντήσεις με αεροπορικές εταιρίες και πρότεινε διοργάνωση στη Θεσσαλονίκη Διεθνούς Φεστιβάλ Μουσικής το 2012. Εκφράστηκε η ελπίδα ότι η τριετία 2012 - 2014 θα είναι τριετία τουριστικής άνθησης για την περιοχή. Το φθινόπωρο θα ξεκινήσει ο Φορέας Προώθησης Προϊόντων Κεντρικής Μακεδονίας, που εκτός των αγροτικών και άλλων προϊόντων θα προσπαθήσει να ενισχύσει τον τουρισμό και τον πολιτισμό, με επικεφαλής έναν εκπρόσωπο των επιμελητηρίων.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Back to top!