H Mercedes θεωρείται μια από τις πρωτοπόρες εταιρίες στον τομέα της τεχνολογικής εξέλιξης.... Σε μια ειδική παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε για τους εκπροσώπους του Τύπου, είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε πολλά από τα νέα συστήματα άνεσης και ασφάλειας που εξελίσσει, καθώς και αρκετά από τα συστήματα κίνησης και μετάδοσης που σήμερα φιλοξενούνται στα πρωτότυπα μοντέλα της, όπως το F800, και που αύριο θα έχουν την ευθύνη για την κίνηση των επερχόμενων μοντέλων της Mercedes.
Μεταξύ των βοηθητικών συστημάτων που στοχεύουν στην ευκολία και βοήθεια του οδηγού, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η εξελιγμένη έκδοση του γνωστού συστήματος Distronic Plus, το οποίο ελέγχει αυτόματα την ταχύτητα του αυτοκινήτου με βάση αυτή του προπορευόμενου οχήματος διατηρώντας μια σταθερή απόσταση από αυτό με δυνατότητα μέχρι και πλήρους ακινητοποίησης εάν απαιτηθεί. Το νέο χαρακτηριστικό του συστήματος είναι η προσθήκη και της δυνατότητας ελέγχου του τιμονιού σε ταχύτητες μέχρι τα 40 χλμ./ώρα. Έτσι σε συνθήκες αυξημένης κίνησης το αυτοκίνητο ακολουθεί την πορεία του προπορευόμενου ρυθμίζοντας όχι μόνο την ταχύτητα αλλά και την κατεύθυνση εντός των ορίων της λωρίδας που βρίσκεται χωρίς να απαιτείται καμία παρέμβαση από τον οδηγό. Πάνω στην πλατφόρμα της F800 οι γερμανοί τεχνικοί εξελίσσουν δύο εναλλακτικά συστήματα κίνησης, ένα υβριδικό και ένα ενεργειακών κυψελών.
Στην περίπτωση της Plug-in HYBRID υβριδικής έκδοσης ένας V6 κινητήρας 3.5 λίτρων συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 108 ίππων σε παράλληλη σύζευξη που δίνει τη δυνατότητα συνδυαστικής ή και αποκλειστικά ηλεκτρικής κίνησης.
Το σημαντικό στοιχείο είναι πως ο ηλεκτροκινητήρας, που είναι τοποθετημένος μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου, μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο αποκλειστικά ηλεκτρικά με ταχύτητες έως 120χλμ./ώρα με την αυτονομία να αγγίζει τα 30 χιλιόμετρα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου