Searching...
11:29 μ.μ.

Δουλεύεις σε BAR???Κολπάκια για...εξτραδακια!!!

Έυτυχως η κοπελα στα βιντεο μιλαει αγγλικα,κάτι που σημαίνει οτι αποκλείεται να δουλεύει στη χώρα μας,αλλιως τόσο ''τσακάλια'' που είμαστε,ειδικά μετά απο κανα δυό-τρία ποτάκια,θα φέυγαμε χωρίς ρούχα!!!!                                                                                                                                                              

σε ένα μπαρ ΄με αρκετό κόσμο,ένας τύπος είναι λιάρδα απο το ποτό και έτοιμος να πιεί το επόμενο,όταν σκάει μια τύπισα που ήταν πολύ άσχημη μα πολύ άσχημη και κάθεται δίπλα του.
γυρίζει την κοιτάζει και της λέει δυνατά... είσαι η πιο άσχημη γυναίκα που έχω δει ποτέ μου!
παγώνει όλο το μπάρ,το ίδιο και η γυναίκα που μην μπορώντας να κάνει κάτι,έπρεπε τουλάχιστον κάτι να πει..
''και εσύ είσαι ο πιο μεθυσμένος τύφλα που έχω δει ποτέ μου.ούτε στα πόδια σου δεν μπορείς να σταθείς!''

και της λέει ο τύπος...
''ναι...αλλά εγώ αύριο θα είμαι καλάααααααααα

Σκάει ο κιμάς , το μακαρόνι και η μπεσαμέλ και λέει στον μπαρμαν...........
-ρε φίλε πιάσε ένα ποτο....
Και λέει ο μπαρμαν
-Καλα ρε παστίτσιο....πάλι κομμάτια ήρθες;;


παει ενας τυφλος σε ενα μπαρ μονο γισ γυναικες
μη ξεροντας που εχει μπλεξει, καθετε στο μπαρ και λεει:
-μπαρμαν φερε μια μπυρα,
του την φερνει και συνεχιζει - το τελευταιο ανεκδοτο με ξανθιες το ξερεις?
τοτε η μπαργουμαν του λεει:
-φιλε κοιτα να δεις στα αριστερα σου καθετε μια ξανθια δημετρη με μαυρη ζωνη στο καρατε, στα δεξια σου μια αλλη πρωταθλητρια στο μποξ,
πισω σου αλλη μια ξανθια που κανει αρση βαρων καιεγω ειμαι ξανθια και μολις βγηκα απο την στενη,
θες να συνεχισεις.
και απανταει ο τυφλος:
-ασε μωρε, που να το εξηγω 4 φορες...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Back to top!