Searching...

Πεζοί στην Αγ.Σοφίας απο τις 10:30


Αρχίζει σήμερα η πιλοτική πεζοδρόμηση στην οδό Αγίας Σοφίας (στο τμήμα της οδού από τη συμβολή της με την Πλατεία Αγίας Σοφίας στη Μακένζι Κινγκ έως την οδό Τσιμισκή). 
Η πεζοδρόμηση της Αγίας Σοφιας είναι μέχρι τώρα το πιο μεγάλο τόλμημα της δημοτικής αρχής για την πεζοδρόμηση συνολικά 50 δρόμων στο ιστορικό κέντρο και σε άλλα σημεία της πόλης. Η αρχή έγινε με τις οδούς Δαγκλή και Ρογκότη και με την τροπόποίηση σε οδό ήπιας κυκλοφορίας οχημάτων της οδου Χρυσοστόμου Σμύρνης.
Ο αντιδήμαρχος Αστικού Σχεδιασμού, Ανδρέας Κουράκης, δήλωσε ότι με αφορμή την πεζοδρόμηση η δημοτική αρχή δεν θα επιτρέψει το διπλοπαρκάρισμα οχημάτων στην Μακένζι Κινγκ και στην Παύλου Μελά από τις 9 το πρωί μέχρι τις 22:00 καθώς οι δρόμοι θα ελέγχονται τακτικά από τη δημοτική αστυνομία.
 Όσον αφορά το συγκεκριμένο τμήμα της οδού Αγίας Σοφίας που πεζοδρομείται πιλοτικά, θα παραμείνει επί 45 ημέρες κλειστό στην κυκλοφορία για όλα τα αυτοκίνητα με εξαίρεση τα οχήματα εκτάκτου ανάγκης.
Η δημοτική αρχή προχωρά στην πεζοδρόμηση της οδού κατόπιν χορήγησης σχετικής άδειας από την Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης (1010/2011 Α.Δ.Σ.) καθώς και βάσει απόφασης της Δ.Τ.Ε. Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης (173504/5774/19-09-2011).


Την αντίθεσή του στην πεζοδρόμηση εξέφρασε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Κώστας Χαντζαρίδης «Είμαστε αντίθετοι με το μέτρο διότι την ώρα που πασχίζουμε να συγκρατήσουμε τον κόσμο να κάνει τις αγορές του στο κέντρο για να μην πηγαίνουν αλλού. Ο Ελληνας έχει συνηθίζει να κάνει τις αγορές του με το αυτοκίνητό του και θα προτιμούσαμε η Αγίας Σοφίας να ήταν δρόμος συνεχούς ροής οχήμάτων με έναν μεγάλο πεζόδρομο, όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις» 

 Η δημοτική αρχή υποστηρίζει ότι οι πεζοδρομήσεις οδών σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις αποδείχτηκε ότι ευνοούν την τόνωση της εμπορικής κίνησης και γενικά συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής σε εκείνες τις περιοχές.
Ακόμη, η δημοτική αρχή ανακοίνωσε ότι έχει ληφθεί μέριμνα για την εκφόρτωση των εμπορευμάτων και την τροφοδοσία των καταστημάτων ως επίσης και των παρόδιων οικοδομών, ενώ η κυκλοφορία των οχημάτων θα γίνεται από τους υπόλοιπους δρόμους του κεντρικού τομέα της πόλης.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Back to top!