Searching...

«Ανάσανε» η Μητροπόλεως

«Ανάσα» στην κυκλοφορία ενός από τους κεντρικότερους δρόμους της Θεσσαλονίκης, την οδό Μητροπόλεως, έδωσαν οι κατακόρυφοι ελαστικοί κύλινδροι που τοποθετήθηκαν από την αντιδημαρχία Αστικού Σχεδιασμού, Πολεοδομίας και Δικτύων Θεσσαλονίκης, προκειμένου να διαχωρίζεται η λεωφορειολωρίδα από τον υπόλοιπο δρόμο.
Με την εφαρμογή του μέτρου τα διπλοπαρκαρισμένα οχήματα «εξαφανίστηκαν» από το δρόμο, ενώ ο χρόνος διέλευσης των λεωφορείων από την οδό Μητροπόλεως έπεσε τουλάχιστον στο μισό.
Το μέτρο εφαρμόζεται από το τέλος Μαΐου και, σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο, Ανδρέα Κουράκη, πρόκειται να γίνουν βελτιώσεις. Ετσι: 1) θα αντικατασταθούν οι κύλινδροι (περίπου δέκα) που έχουν καταστραφεί, 2) θα γίνουν παρεμβάσεις για την απορροή των ομβρίων υδάτων, 3) θα επιμηκυνθούν οι υπάρχουσες θέσεις στάθμευσης των οχημάτων τροφοδοσίας των καταστημάτων που υπάρχουν επί της Μητροπόλεως, φτάνοντας στα εννέα από τα επτά μέτρα που είναι σήμερα, 4) θα οριοθετηθούν νέες θέσεις στάθμευσης των οχημάτων τροφοδοσίας στις κάθετες, προς τη Μητροπόλεως, οδούς, οι οποίες επίσης θα έχουν μήκος εννέα μέτρα, 5) θα επιμηκυνθεί κατά τέσσερις θέσεις η πιάτσα των ταξί στη συμβολή της Μητροπόλεως με την Αριστοτέλους, 6) η αποκομιδή των σκουπιδιών, έπειτα από συνεννόηση με την αρμόδια αντιδημαρχία, τους κατοίκους και τους καταστηματάρχες της περιοχής θα γίνεται ή πολύ αργά το βράδυ ή πολύ νωρίς το πρωί και, 7) τέλος, πιλοτικά θα τοποθετηθούν βυθιζόμενοι κάδοι σε κάποια σημεία της οδού Μητροπόλεως.
«Σε συνδυασμό με την αστυνόμευση, θέλουμε να δώσουμε συνολική λύση στην περιοχή. Στόχος μας είναι το συγκεκριμένο μέτρο να περιφρουρείται τελικά από τους ίδιους τους περιοίκους. Εξάλλου, οι πρώτες μετρήσεις δείχνουν ότι το όφελος για τους μετακινούμενους με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ είναι τεράστιο, αφού αντί για δέκα λεπτά που απαιτούνταν για να διανύσει ένα λεωφορείο την οδό Μητροπόλεως, από τη Βενιζέλου μέχρι την Παύλου Μελά, σήμερα χρειάζεται μόλις τρία ή τέσσερα λεπτά», δηλώνει ο κ. Κουράκης.

Η αστυνόμευση
«Η παρουσία της Δημοτικής Αστυνομίας Θεσσαλονίκης είναι συνεχής, ωστόσο ο κόσμος έχει αρχίσει να συνηθίζει το μέτρο και τα διπλοπαρκαρίσματα έχουν μειωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό», σημειώνει η αντιδήμαρχος Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Προστασίας του Πολίτη Θεσσαλονίκης, Καλυψώ Γούλα.
«Το μέτρο φαίνεται ότι αποδίδει, τουλάχιστον μέχρι στιγμής. Το ερώτημα είναι αν θα διατηρηθεί και αν το πείραμα της Μητροπόλεως θα επεκταθεί και σε άλλους δρόμους», αναφέρει ο γενικός γραμματέας του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΘ, Κώστας Αγγελούδης. Ο ίδιος υπογραμμίζει ότι υπάρχει σαφέστατη βελτίωση στους χρόνους διέλευσης των αστικών. «Η ροή της κυκλοφορίας δε σταματά, τα λεωφορεία δε φρακάρουν, η συγκοινωνία εκτελείται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα, τα λεωφορεία ανταποκρίνονται στους προβλεπόμενους χρόνους. Πριν από την εφαρμογή του μέτρου, ένα λεωφορείο ήθελε σε ώρα αιχμής ακόμα και 20 λεπτά για να διασχίσει όλη τη Μητροπόλεως, ενώ τώρα θέλει το μέγιστο δέκα λεπτά», καταλήγει ο κ. Αγγελούδης.
«Οι διπλοσταθμεύσεις έχουν σταματήσει. Αυτό που εξακολουθεί να υφίσταται είναι οι φορτοεκφορτώσεις στη λωρίδα κυκλοφορίας της Μητροπόλεως. Με το μέτρο δεν έχουμε πρόβλημα. Ωστόσο, πρέπει άμεσα να δημιουργηθεί πιάτσα ταξί στη συμβολή της Μητροπόλεως με την Αριστοτέλους. Σήμερα το μόνο που υπάρχει, είναι δύο εσοχές για επιβίβαση – αποβίβαση και όχι πιάτσα. Ομως δεν είναι δυνατό στην καρδιά της Θεσσαλονίκης να μην υπάρχει πιάτσα ταξί», υπογραμμίζει ο αντιπρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», Δημήτρης Καρατάκης.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Back to top!