Searching...

Καλή τύχη Σέρχιο!

Με δάκρυα στα μάτια αποχωρεί από τον Αρη ο Σέρχιο Κόκε, ο οποίος θα συνεχίσει την καριέρα του στις ΗΠΑ. "Ελπίζω να μην έχει κανείς να μου καταλογίσει κάτι", δήλωσε ο Ισπανός στην αποχαιρετιστήρια συνέντευξη Τύπου.



Με δάκρυα στα μάτια αποχαιρέτισε τον Αρη ο Σέρχιο Κόκε, ο οποίος παραχώρησε συνέντευξη Τύπου το απόγευμα της Τετάρτης μετά την απόφασή του να συνεχίσει την καριέρα του στις ΗΠΑ.
"Θα προσπαθήσω να αντλήσω δύναμη αν και δεν μπορώ. Πίστευα ότι θα άντεχα. Εχω βαθιά συναισθήματα και δεν είναι ψεύτικα. Ευχαριστώ όλο τον κόσμο για το ότι μου έχει προσφέρει σε αυτόν τον σύλλογο. Αυτή η ομάδα με έχει βοηθήσει να εξελιχθώ σαν άνθρωπος και μετά σαν ποδοσφαιριστής. Μία ομάδα που σε κάνει να νιώσεις βαθιά συναισθήματα λόγω των οπαδών που διαθέτει. Δυστυχώς όμως στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο προέκυψε μία πρόταση που θα είναι ένα καλό βήμα για την ζωή μου και την οικογένειά μου. Θα ήθελα όμως να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο και να του πω ότι έδωσα τα πάντα ακόμη και σε αγώνες που συμμετείχα παρά τις αντιρρήσεις των γιατρών. Έχασα ελάχιστα παιχνίδια. Ελπίζω κανείς να μην έχει να μου καταλογίσει κάτι απέναντι στον σύλλογο", τόνισε αρχικά ο Ισπανός, πρώην πλέον παίκτης του Αρη, και πρόσθεσε:
"Θέλω να αφήσω ανοιχτές τις πόρτες και να φύγω με ψηλά το κεφάλι από την μπροστινή πόρτα. Όλοι γνωρίζανε ότι λόγω προβλήματος υγείας δεν θα μπορούσα να αγωνιστώ την Κυριακή και η ευκαιρία της μεταγραφής μου θα μπορούσε να γίνει μέχρι την Παρασκευή και εύχομαι μία μέρα να ξαναβρεθώ στα ίδια αυτά μέρη. Αρχικά σκέφτηκα την οικογένειά μου και μία εμπειρία που θα ήθελα να δοκιμάσω αν και γνωρίζω ότι δεν θα βρω πουθενά την αγάπη που γνώρισα στον Άρη".
Σε προτροπή μέλους του SUPER 3 να βρεθεί με την υπόλοιπη ομάδα του Άρη την Κυριακή στο γήπεδο των Πηγαδίων για το παιχνίδι με την Skoda Ξάνθη τόνισε: "Αυτά που νιώθω για τον Άρη φαίνεται και θα ήθελα όχι απλώς να είμαι στην Ξάνθη αλλά και να αγωνιστώ. Μέχρι τις 15 του μηνός θα πρέπει να παρουσιαστώ. Νιώθω πολύ μεγάλη θλίψη γιατί δεν μπορώ να αποχαιρετήσω τους συμπαίκτες μου και θα προσπαθήσω να μιλήσω με τους περισσότερους μήπως και κάνω κάποιο γεύμα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω και τον κ. Τσιώλη που εκτός του ότι είναι ένας μεγάλος προπονητής μου απέδειξε ότι είναι ένας άντρας και μιλάει μέσα από την καρδιά του".
Πριν τις δηλώσεις του Κόκε, τον λόγο είχε πάρει ο Θανάσης Αθανασιάδης: "Ήρθαμε σε συμφωνία μετά από επιθυμία του ποδοσφαιριστή και τερματίστηκε μία πολυετή συνεργασία. Ο Σέρχιο ήταν από τα βασικά κομμάτια της ανάκαμψης του Άρη. Τον ευχαριστούμε και θα τον θυμόμαστε και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στην συνέχεια της καριέρα του".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Back to top!