Searching...

Όσο ζώ ελπίζω!




Αύξηση των τουριστών που φτάνουν στη Θεσσαλονίκη με κρουαζιερόπλοια κατά 15%-20% αναμένει φέτος η ΟΛΘ ΑΕ έναντι των 18.000 που προσέλκυσε πέρυσι το λιμάνι, όπου “έπιασαν” 23

Η αισιόδοξη αυτή εκτίμηση πηγάζει από έναν συνδυασμό παραγόντων, όπως η κρίση στις αραβικές χώρες, που ενδεχομένως να αναγκάσει πολλές εταιρείες κρουαζιέρας να αλλάξουν τον προγραμματισμό τους, κατευθύνοντας τα δρομολόγιά τους προς άλλους προορισμούς, η μείωση των τελών ελλιμενισμού των κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης κατά 20%-25%, αλλά και οι προσπάθειες του Οργανισμού στο μέτωπο της κρουαζιέρας, με διεθνείς εξορμήσεις για την προβολή της πόλης ως τέτοιου προορισμού. 
Παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα της συμμετοχής του λιμανιού στην παγκόσμια έκθεση κρουαζιέρας, Seatrade Cruise Shipping Miami, στο Μαϊάμι, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, Στέλιος Αγγελούδης, έκανε γνωστό πως συναντήθηκε με εκπροσώπους των εταιρειών Norwegian Cruise Line, MSC Cruises, Seabourn Cruise Line, Louis Cruises, Royal Caribbean International, Costa Cruises και Celebrity Cruises, καθώς και με τη MedCruises, τον μεσογειακό οργανισμό των λιμένων που δέχονται κρουαζιερόπλοια. Παράλληλα, σε συνεννόηση με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, προώθησε τη διαδικασία αδελφοποίησης του δήμου Θεσσαλονίκης με το δήμο του Μαϊάμι.  
Εντός του επόμενου τριμήνου αναμένονται στη Θεσσαλονίκη εκπρόσωποι τριών εταιρειών από τις προαναφερθείσες, ενώ κάποιες άλλες θα δεχθούν στις έδρες τους στελέχη της ΟΛΘ ΑΕ. Πάντως στον πρόεδρο του λιμανιού έκανε εντύπωση πως η βασική ερώτηση στην έκθεση στο Μαϊάμι δεν ήταν το θεσμικό πλαίσιο που διέπει την κρουαζιέρα στη χώρα μας, αλλά πού βρίσκεται η Θεσσαλονίκη, καθώς ο προορισμός ήταν άγνωστος στους περισσότερους.
“Η κρουαζιέρα, έστω και μετά από καθυστέρηση πολλών ετών, αρχίζει να έρχεται στη Θεσσαλονίκη. Είμαστε αισιόδοξοι καθώς είχαμε την ευκαιρία να ξεκινήσουμε μια σειρά από βήματα προς αυτή την κατεύθυνση” σημείωσε ο κ. Αγγελούδης, εξηγώντας πως η προσπάθεια του λιμανιού γίνεται σε δύο επίπεδα: το πρώτο είναι να ενταχθεί η Θεσσαλονίκη στους προορισμούς της κρουαζιέρας και το δεύτερο να αναδειχθούν οι δυνατότητές της να εξελιχθεί πέρα από λιμάνι προσέγγισης σε λιμάνι φιλοξενίας, όπου θα μπορούν να αποβιβάζονται και να επιβιβάζονται ταξιδιώτες (home port). Στο πλαίσιο αυτό σε μια πρώτη φάση σχεδιάζεται ο εκσυγχρονισμός του επιβατικού σταθμού εντός του 2012, ενώ αν υπάρξουν εταιρείες που θα επιλέξουν τη Θεσσαλονίκη ως home port, τότε θα υπάρξει μια σοβαρότερη παρέμβαση με συμμετοχή ενδεχομένως και ιδιωτικού φορέα.
Η διοίκηση του λιμανιού επισκέφθηκε πρόσφατα και το Ισραήλ, όπου πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με εταιρείες που διοργανώνουν κρουαζιέρες στη Μεσόγειο, κάποιες εκ των οποίων αναμένονται στη Θεσσαλονίκη στο επόμενο δίμηνο, προκειμένου να συζητήσουν την ένταξη της πόλης στον προγραμματισμό του 2012-2013. Σε εξέλιξη βρίσκονται κινήσεις και για σύνδεση με την Σμύρνη.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Back to top!