Searching...
4:03 μ.μ.

Προπονητής ο Λευτέρης Σούμποτιτς κι ο θεός βοηθός!

Η ΚΑΕ ΑΡΗΣ ανακοινώνει τη συνεργασία της με τον Λευτέρη Σούμποτιτς και το Θανάση Παπαχατζή, οι οποίοι θα αποτελέσουν το τεχνικό επιτελείο της ομάδας μας έως το τέλος της αγωνιστικής περιόδου.

Ο Λευτέρης Σούμποτιτς έχει διατελέσει προπονητής σε ομάδες της Ελλάδας και της Ευρώπης. Τέλος, υπήρξε προπονητής της Εθνικής Σλοβενίας το 2003.

Ο κ. Σούμποτιτς έχει κατακτήσει ως προπονητής το Κύπελλο Κόρατς με τον ΑΡΗ το 1997.

Στις πρώτες του δηλώσεις ως προπονητής του ΑΡΗ, ο Λευτέρης Σούμποτιτς τόνισε:

«Είμαι χαρούμενος, γιατί αισθάνομαι ότι έχω γυρίσει στο σπίτι μου. Γνωρίζω πάρα πολύ καλά που έρχομαι. Ξέρω σε τι κατάσταση είναι η ομάδα, όπως ξέρω ότι και οι στόχοι του ΑΡΗ είναι πάντα υψηλοί. Θα δώσω τα πάντα, ώστε ο ΑΡΗΣ να πετύχει τους στόχους του. Ο ΑΡΗΣ είναι ΑΡΗΣ και πρέπει πάντα να κερδίζει. Είναι ο θεός του πολέμου και πρέπει να κερδίζει» για να συνεχίσει:

«Έχω γνωρίσει τις μεγαλύτερες επιτυχίες της ζωής μου σε αυτό το γήπεδο. Χαίρομαι που μετά από τόσο χρόνια επιστρέφω. Εύχομαι να ξαναγυρίσει ο ΑΡΗΣ εκεί που ήταν όσο εγώ ήμουν παίκτης και θα δώσω τα πάντα για το σκοπό αυτό.

Τα προβλήματα που υπάρχουν ανάμεσα σε μένα και στους φιλάθλους θα λυθούν μέσα στο σπίτι και μέσα στην οικογένεια του ΑΡΗ», κατέληξε ο Ελληνοσλοβένος τεχνικός.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Back to top!