Searching...
12:20 μ.μ.

Ποιοί είναι οι 9 υποψήφιοι




Μεταξύ εννέα υποψηφίων θα αναδειχθεί τελικά -πιθανώς μέχρι την άνοιξη- ο ανάδοχος του έργου επέκτασης του κρηπιδώματος 26 στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) του 6ου προβλήτα, στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Οι εννέα εταιρίες και κοινοπρακτικά σχήματα, που κατέθεσαν προσφορές, στο πλαίσιο του διεθνούς μειοδοτικού διαγωνισμού, είναι οι:
  1. Μηχανική ΑΕ,
  2. ΑΕΓΕΚ ΑΕ,
  3. Άκτωρ ΑΤΕ,
  4. ΤΕΡΝΑ ΑΕ,
  5. J & P ΑΒΑΞ ΑΕ,
  6. Μοχλός ΑΕ,
  7. Technis SpA (ιταλικών συμφερόντων),
  8. Archirodon Group NV και
  9. η ισπανοελληνική κοινοπραξία FCC Contruccion SA- ΙΝΤΡΑΚΑΤ ΑΕ.

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ ΑΕ), Στέλιος Αγγελούδης, μόλις η αρμόδια γνωμοδοτική επιτροπή του διαγωνισμού εξετάσει περαιτέρω τις προσφορές και ολοκληρώσει το έργο της, θα συνεδριάσει το διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας, ώστε να δρομολογηθούν οι διαδικασίες ανάδειξης του προσωρινού αναδόχου.

Ο κ. Αγγελούδης δεν θέλησε να επεκταθεί σε σχόλια για το ύψος των προσφορών, όσο το έργο της επιτροπής βρίσκεται σε εξέλιξη.

Με βάση πάντως τους όρους του διαγωνισμού, βασικό κριτήριο ανάθεσης τής σύμβασης θα είναι η χαμηλότερη τιμή. Το συνολικό κόστος του έργου επέκτασης τής προβλήτας ανέρχεται σε περίπου 250 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων σχεδόν 85 εκατ. αφορούν την προμήθεια του μηχανολογικού εξοπλισμού.

Μετά την ολοκλήρωση τής πρώτης και δεύτερης φάσης του έργου, που υπολογίζεται βάσει χρονοδιαγράμματος για το 2014-2015, ο διαθέσιμος προς εκμετάλλευση χώρος του 6ου προβλήτα θα έχει διπλασιαστεί, έχοντας αυξηθεί κατά 300 στρέμματα, ενώ η χωρητικότητα του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων θα ανέλθει στα 1,240 εκατ. TEUs (σ.σ. μονάδα μέτρησης εμπορευματοκιβωτίων) από 405.000 σήμερα.

Οι εργασίες προβλέπεται να ξεκινήσουν εντός το 2011 και θα ολοκληρωθούν το 2015. Η χρηματοδότηση είναι διασφαλισμένη από ίδια κεφάλαια της ΟΛΘ ΑΕ, αλλά και κεφάλαια της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, με την οποία έχουν ήδη συμβασιοποιηθεί 50 εκατ. ευρώ και βρίσκονται σε διαδικασία συμβασιοποίησης άλλα 50 εκατ.

Σε επόμενη φάση -και υπό την προϋπόθεση ότι θα υπάρχει ανάγκη για διεύρυνση της χωρητικότητας- θα μπορεί να γίνει η επέκταση της 6ου προβλήτα από τα ανατολικά (600 μέτρα μήκος, 250 μέτρα πλάτος, 16 μέτρα βάθος).

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Back to top!