Searching...
6:23 μ.μ.

Ήρθε ο Μπoμπαντίγια

Στην Θεσσαλονίκη βρίσκεται πλέον ο Ραούλ Μπoμπαντίγια που έκανε και τις πρώτες του δηλώσεις επί ελληνικού εδάφους, λέγοντας ότι είναι έτοιμος να ξεκινήσει να σκοράρει.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που ολοκληρώθηκε η μετακίνησή μου στον Άρη. Η διοίκηση της ομάδας έδειξε εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου και εγώ περίμενα καιρό ώστε να ολοκληρωθεί η μετακίνησή μου στον Άρη».

Ερωτηθείς τι είναι έτοιμος να προσφέρει στη νέα του ομάδα, ο 24χρονος είχε να πει:
«Έχω πολλά όνειρα και μπορώ να υποσχεθώ ότι θα δουλέψω σκληρά και θα βγάλω τον καλύτερό μου εαυτό στον αγωνιστικό χώρο. Γνωρίζω τις υποχρεώσεις της ομάδας στην Ευρώπη και εύχομαι να περάσει την επόμενη φάση, μετά από τα δύο παιχνίδια με τη Μάντσεστερ Σίτυ».

Εξηγώντας γιατι επέλεξε τον Άρη τόνισε :
«Η αλήθεια είναι ότι είχα προτάσεις, αλλά η Διοίκηση του ΑΡΗ μού έδειξε εμπιστοσύνη, κάτι που με συγκίνησε. Επιπλέον, εγώ από την πλευρά μου, ανέτρεξα στην ιστορία της ομάδας και είδα ότι έχει πολύ καλό πρόσωπο στην Ευρώπη. Αυτοί είναι οι λόγοι που με οδήγησαν στην απόφασή μου να έρθω σε αυτόν τον Σύλλογο».

Για το πότε θα είναι έτοιμος να αγωνιστεί, ο Αργεντινός υπογράμμισε:
«Γνωρίζω για τα επόμενα παιχνίδια και για το ντέρμπυ που ακολουθεί. Εγώ είμαι έτοιμος, θέλω να ενσωματωθώ άμεσα  στις προπονήσεις, ώστε όταν το αποφασίσει ο προπονητής να αγωνιστώ».

Τέλος, ο Ραούλ Μπομπαντίγια ρωτήθηκε για το αν συνέλλεξε πληροφορίες για τη νέα του ομάδα, πάνω στο οποίο σχολίασε:
«Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα κάποιον συμπατριώτη μου που θα μπορούσε να μου δώσει πληροφορίες, αλλά μίλησα με ανθρώπους στη Γερμανία που γνωρίζουν για το ελληνικό πρωτάθλημα και μου είπαν τα καλύτερα».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Back to top!