Searching...
4:37 μ.μ.

Κριστιάν Πορτίγια Ροντρίγκεζ: «Θα δουλέψω σκληρά»

Το τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα της ΠΑΕ ΑΡΗΣ, Κριστιάν Πορτίγια Ροντρίγκεζ, παραχώρησε συνέντευξη στον Επίσημο Ραδιοφωνικό Σταθμό του Συλλόγου και την εκπομπή «Μ’ Όποιον Δάσκαλο Καθίσεις».

Στην αρχή των δηλώσεών του, ο Πορτίγια αναφέρθηκε στα στοιχεία που γνώριζε για την ομάδα του ΑΡΗ, σημειώνοντας:

«Γνώριζα την ομάδα, αλλά μετά από το θόρυβο που δημιουργήθηκε στην Ευρώπη από τον αποκλεισμό της Ατλέτικο Μαδρίτης, έγινε ακόμη πιο έντονο το όνομα του ΑΡΗ. Το γεγονός ότι πολλοί συμπατριώτες μου έχουν παίξει και παίζουν στον ΑΡΗ, με έκανε να γνωρίζω και να παρακολουθώ  τον Σύλλογο».

Ερωτηθείς αν το σκέφτηκε πολύ, προκειμένου να πάρει την απόφασή του να μετακομίσει στη Θεσσαλονίκη για λογαριασμό του ΑΡΗ, υπογράμμισε:

«Δε δυσκολεύτηκα να πάρω την απόφασή μου. Παρακολούθησα τον ΑΡΗ και γνωρίζω ότι είναι  δυνατή ομάδα στην Ελλάδα, ότι τερματίζει στις υψηλές θέσεις της βαθμολογίας του ελληνικού Πρωταθλήματος,  παίζει στην Ευρώπη και φέτος παρακολούθησα την πορεία της. Φυσικά, γνωρίζω και για τους οπαδούς της ομάδας και τη δυναμική τους συν του γεγονότος ότι στην ομάδα αγωνίζονται πολλοί Ισπανοί».

Αναλύοντας τα αγωνιστικά του χαρακτηριστικά, ο Πορτίγια είπε χαρακτηριστικά:

«Είμαι δυνατός παίκτης στο κέντρο, μου αρέσει να μαρκάρω , να πιέζω ψηλά και να προωθούμαι. Έχω καλό σουτ, αλλά όταν προωθούμαι, έχω στο μυαλό μου να επιστρέψω στα αμυντικά μου καθήκοντα».

Αναφορικά με τον Έκτορ Ραούλ Κούπερ και για το ότι θα έχει την ευκαιρία να συνεργαστεί μαζί του, ο 22χρονος μέσος τόνισε:

«Αυτό θα είναι κάτι που σίγουρα θα με βοηθήσει και θα κερδίσω πολλά από τη συνεργασία μου μαζί του. Είναι ένας προπονητής που έχει αφήσει το όνομά του στο ισπανικό ποδόσφαιρο».

Για το αν παρακολούθησε το τελευταίο ματς του ΑΡΗ με την Καβάλα στο Κλεάνθης Βικελίδης, απάντησε:

«Δυστυχώς, το παιχνίδι με την Καβάλα δεν το πρόλαβα, καθώς ταξίδευα για Θεσσαλονίκη, αλλά έχω δει πολλά βίντεο στο διαδίκτυο και ανυπομονώ να ζήσω από κοντά αυτό που ζουν και οι συμπαίκτες μου με τους οπαδούς στο πλευρό μας».

Ο Κριστιάν Πορτίγια αναφέρθηκε στο αν είναι έτοιμος να προσφέρει τις υπηρεσίες του ανά πάσα στιγμή, λέγοντας:

«Ανά πάσα στιγμή και όποτε μου το ζητήσουν, θα το κάνω. Ήθελα να παίξω στον αγώνα με τον Παναθηναϊκό, αλλά κάποια διαδικαστικά ζητήματα με τα χαρτιά μου, δε μου το επέτρεψαν. Αν την επόμενη αγωνιστική μού το ζητήσει ο προπονητής μου, θα το κάνω με πολύ μεγάλη μου ευχαρίστηση».

Τέλος, για το αν θα μπορούσε να δώσει μία υπόσχεση στον κόσμο του ΑΡΗ, ο Κριστιάν Πορτίγια υπογράμμισε:

«Δε μου αρέσει να δίνω υποσχέσεις. Θέλω να πω ότι θα δουλέψω σκληρά, θα δίνω τα πάντα στις προπονήσεις και στους αγώνες, ώστε να συμβάλλω κι εγώ στο να πετύχει η ομάδα τους στόχους της.

Θα δουλέψω πολύ σκληρά και εύχομαι να καταφέρω να ανταποκριθώ στην εμπιστοσύνη που έδειξε η Διοίκηση στο πρόσωπό μου».

Μαρία-Ελένη Κουλούρη,www.arisfm.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Back to top!